طراحی فولدر تبلیغاتی

طراحی فولدر تبلیغاتی

فولدر یا پوشه مقوایی برای نگهداری بروشور و کاتالوگ های یک یا چند صفحه ای کاربرد دارد. این فولدرها معمولا به صورت پلاستیکی در بازار موجود است اما به دلیل دیده نشدن تبلیغات و کیفیت پایین بهتر از فولدرهای تبلیغاتی که اطلاعات شرکت بر روی آن چاپ شده است استفاده شود. فولدر تبلیغاتی خود به تنهایی ابزاری برای تبلیغ و معرفی محصول است که این امکان را دارد تا کارت ویزیت، اوراق، بروشور و کاتالوگ و  CD را هم درون خود جای دهد و به مشتری ارائه شود و همچنین به عنوان محافظی برای این اوراق می باشد.
این فولدرهای تبلیغاتی معمولا در سایز A4 طراحی و چاپ می شود و جنس آن هم معمولا کاغذ  300 یا 350 گرم با پوشش سلفون مات یا براق می باشد.
گاهی برای بازاریابی محصولات لوکس، تولید و ساخت فولدر تبلیغاتی از کاغذ های لوکس با چاپ فانتزی و اختصاصی انجام می شود تا طرح آن خاص تر باشد.

مقالات مرتبط

هویت بصری برند (Brand visual identity) به چه معناست؟

وسواس در طراحی را کنار بگذارید لوگو مهم است، اما همه چیز نیست

5 نکته برای شما که می خواهید دیده شوید

تاثیرات تبلیغات خلاقانه

ما عاشق کارمون هستیم. این مهم ترین ویژگی ماست. کاری که با عشق انجام بشه قطعا عالی از کار در میاد!…