عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

یکی از بخش های مهم عکاسی تجاری عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشد. این عکس ها بخش اعظمی از موفقیت در کسب و کار و تبلیغات یک کمپانی شناخته شده است و تأثیر زیادی در ساخت و ایجاد یک برند دارد. یکی از بخش های مورد توجه در هویت بصری یک برند توجه به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی آن برند می باشد که درصد موفقیت آن برند در بازار را بالا می برد و آن را متمایز می سازد.

عکسهای صنعتی و تبلیغاتی چه کاربردی دارند؟

در واقع کاربرد این عکس ها معرفی کاربرد و ویژگی های محصول، خدمات و یا یک صنعت خاص است. این معرفی می تواند در کاتالوگ، بروشور، آگهی های تبلیغاتی، تبلیغاتی دیجیتالی، سایت، بیلبورد و سایر کمپین های تبلیغاتی انجام پذیرد. همه این تبلیغات نیازمند وجود عکس های بدون نقص و حرفه ای می باشد و نبود عکس حرفه ای در تبلیغات بسیار بی معنا خواهد بود.

عکاسی صنعتی

واژه عکاسی صنعتی به عکاسی از فضای صنعتی کارخانه ها و شرکت های صنعتی که در حوزه صنایع سنگین، صنایع نفت و گاز و صنایع پلیمری و هر نوع صنعت دیگری فعالیت دارند، اطلاق می شود. این نوع عکاسی متفاوت از عکاسی محصول و جواهرات و کالا می باشد. اما هدف آنها مشابه است و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هر دو با رویکرد تبلیغات و معرفی انجام می شود.
در سالهای اخیر عکاسی صنعتی اهمیت زیادی پیدا کرده است و وارد فضای کسب و کارهای اینترنتی و حوزه تبلیغات مالتی مدیا شده است. چرا که استفاده از عکسهای خلاقانه و با کیفیت در فضای بازاریابی و دیجیتال پر رنگ شده است و رقابت را در این فضا به اوج رسانده است. به طور قطع می توان گفت شرکت هایی که از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی استفاده کرده اند موفقیت بالاتری نسبت به رقبای خود داشته اند.

عکاسی تبلیغاتی

یکی از شیوه های مؤثر در جذب مخاطب برای معرفی و فروش کالا یا خدمات استفاده از عکاسی تبلیغاتی محصول می باشد. در این عکس ها می توان با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی تغییراتی ایجاد کرد تا مخاطب ترغیب به خرید این محصول یا خدمات شما شود.
عکاسی تبلیغاتی حرفه ای از یک محصول تأثیر بسزایی در فروش شرکت ها خواهد گذاشت. این عکسها کمک می کنند تا جایگاه یک برند تثبیت شود و باعث رشد بازار هدف آن محصول می شود. در این عکس های تبلیغاتی می توان صحنه پردازی های خاص و منحصر به فرد انجام داد و محصول یا برند را ارائه به مخاطب و مشتری ارائه داد. در این نوع عکاسی می توان با اجرای ایده های مفهومی و خلاقانه محتوایی هدفمند برای ورود به بازار کسب و کار ایجاد کرد. یکی از نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی استفاده از خلاقیت در عکاسی است که مجموعه کروما استودیو توجه خاصی به این مهم دارد.

مقالات مرتبط

9 نکته برای ساخت یک ویدیو تبلیغاتی اثرگذار چطور با بودجه محدود، تیزر تبلیغاتی خوب بسازیم؟

وسواس در طراحی را کنار بگذارید لوگو مهم است، اما همه چیز نیست

هویت بصری برند (Brand visual identity) به چه معناست؟

هدایای تبلیغاتی شرکت کروما استودیو

ما عاشق کارمون هستیم. این مهم ترین ویژگی ماست. کاری که با عشق انجام بشه قطعا عالی از کار در میاد!…