فلسفه طراحی هویت بصری آبسان پالایش

فلسفه طراحی هویت بصری شرکت آبسان پالایش

شرکت آبسان پالایش، یک شرکت صنعتی در زمینه تصفیه آب و فاضلاب می باشد. تمرکز این شرکت بر روی تصفیه آب های آلوده در سرتاسر ایران با تأکید بر حفاظت از محیط زیست می باشد. هویت بصری آبسان پالایش دارای اقلام بصری مختص این برند است و متناسب با نیازهای چاپی و مالتی مدیا طراحی گردیده است.

لوگو تایپ این شرکت در ابتدای تاسیس شرکت طراحی شده بود. اما چون لوگوی شرکت قبلا ثبت شده بود ما به طراحی هویت بصری شرکت بر اساس آیکون قطره آب پرداختیم. کما اینکه لوگوتایپ هم طبق استراکچر نظام مند اصلاح گردید و ایرادات آن نیز برطرف شد.

آیکون واتر فور لایف که کلیه هویت بصری شرکت بر پایه آن طراحی گردید، با این دید بصری ساخته و پرداخته شد. هدف شرکت تصفیه آب های آلوده در سرتاسر نقاط ایران و حتی ورود به تمامی نقاط دنیا بود. بنابر این با یک زبان تصویری آیکون قطره را ایجاد کردیم تا برای همه جای دنیا قابل لمس باشد.

در طراحی آیکون واتر فورلایف قطره آلوده که سطح وسیعی از آبهای جهان را به خود اختصاص می دهد طی فرآیند تصفیه به قطره پاک که میزان کمتری از آبهای جهان را تشکیل می دهد، تبدیل شده است. که در ذیل مراحل طراحی را مشاهده می نمایید.