فلسفه طراحی هویت بصری آتلیه مشاهیر

فلسفه طراحی هویت بصری آتلیه مشاهیر

آتلیه مشاهیر، آتلیه عکاسی در زمینه عکاسی عروس و داماد و ساخت کلیپ عروسی و فرمالیته های قبل از عروسی فعالیت میکند. طراحی لوگوی فارسی این مجموعه به شکلی انجام شده است تا معنای واقعی کلمه مشاهیر در آن دیده شود. لوگوی انگلیسی نیز با المان های مربوط به عروس و داماد و نوار فیلم ترکیب شده است.

در کنار طراحی لوگو، طراحی ست اداری، فاکتورها و قراردادها و تابلوهای چلنیوم آتلیه مشاهیر نیز توسط تیم کروما استودیو انجام شده است.

لوگو تایپ این شرکت در ابتدای تاسیس شرکت طراحی شده بود. اما چون لوگوی شرکت قبلا ثبت شده بود ما به طراحی هویت بصری شرکت بر اساس آیکون قطره آب پرداختیم. کما اینکه لوگوتایپ هم طبق استراکچر نظام مند اصلاح گردید و ایرادات آن نیز برطرف شد.

آیکون واتر فور لایف که کلیه هویت بصری شرکت بر پایه آن طراحی گردید، با این دید بصری ساخته و پرداخته شد. هدف شرکت تصفیه آب های آلوده در سرتاسر نقاط ایران و حتی ورود به تمامی نقاط دنیا بود. بنابر این با یک زبان تصویری آیکون قطره را ایجاد کردیم تا برای همه جای دنیا قابل لمس باشد.

در طراحی آیکون واتر فورلایف قطره آلوده که سطح وسیعی از آبهای جهان را به خود اختصاص می دهد طی فرآیند تصفیه به قطره پاک که میزان کمتری از آبهای جهان را تشکیل می دهد، تبدیل شده است. که در ذیل مراحل طراحی را مشاهده می نمایید.