فلسفه طراحی هویت بصری شرکت ایمن فیدار

فلسفه طراحی هویت بصری شرکت ایمن فیدار

شرکت ایمن فیدار تأمین کننده و وارد کننده تجهیزات آتش نشانی می باشد. از شعار های این شرکت ثبات، قدرت و ایجاد امنیت برای مشتریانش می باشد.

طراحی هویت بصری ایمن فیدار با رنگ قرمز که نشان دهنده قدرت و ثبات می باشد شروع شد. در طراحی لوگو از آیکون شعله آتش استفاده شده است که معنا و مفهوم آتش نشانی را به ذهن متبادر سازد. رنگ مشکی و استفاده از فونت بولد هم در کنار رنگ قرمز نشان دهنده قدرتمند بودن است.

پس از طراحی لوگو طراحی سایر اقلام اداری متناسب با رنگ سازمانی انجام شده است. سایر اقلام مانند طراحی ست اداری، فولدر، پک سی دی، ساک دستی، زونکن تبلیغاتی، تقویم های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی، کاتالوگ و … که همه در کنار هم یک هویت بصری منسجم را تشکیل داده اند.

لوگو تایپ این شرکت در ابتدای تاسیس شرکت طراحی شده بود. اما چون لوگوی شرکت قبلا ثبت شده بود ما به طراحی هویت بصری شرکت بر اساس آیکون قطره آب پرداختیم. کما اینکه لوگوتایپ هم طبق استراکچر نظام مند اصلاح گردید و ایرادات آن نیز برطرف شد.

آیکون واتر فور لایف که کلیه هویت بصری شرکت بر پایه آن طراحی گردید، با این دید بصری ساخته و پرداخته شد. هدف شرکت تصفیه آب های آلوده در سرتاسر نقاط ایران و حتی ورود به تمامی نقاط دنیا بود. بنابر این با یک زبان تصویری آیکون قطره را ایجاد کردیم تا برای همه جای دنیا قابل لمس باشد.

در طراحی آیکون واتر فورلایف قطره آلوده که سطح وسیعی از آبهای جهان را به خود اختصاص می دهد طی فرآیند تصفیه به قطره پاک که میزان کمتری از آبهای جهان را تشکیل می دهد، تبدیل شده است. که در ذیل مراحل طراحی را مشاهده می نمایید.